PP 1060/T0-28 A. R. Andreasen. "Marketing social change : changing behavior to promote health, social development and the environment", San Francisco, CA: Jossey-Bass Publishers, XX, 348 p., 1995.01.01-1995.12.31 (Pièce)

Contexte de plan d'archivage


Zone d'identification

Cote:PP 1060/T0-28
Titre:A. R. Andreasen. "Marketing social change : changing behavior to promote health, social development and the environment", San Francisco, CA: Jossey-Bass Publishers, XX, 348 p.
Dates:1995
Période de création:01/01/1995 - 31/12/1995
Niveau:Pièce
Importance matérielle:1 volume imprimé

Zone du contenu et de la structure

Contenu:Marketing social change offers a revolutionary approach to solving a range of social problems - drug use, smoking, pollution, unsafe sex, and overpopulation - by applying marketing techniques and concepts to change behavior. Using illustrative examples of innovative marketing programs, the author describes the process of developing and implementing an effective social marketing strategy. [Editeur]

Zone des conditions d'accès et d'utilisation

Règles d'accès:Libre.
Langue:422/11-14

Zone des notes

Notes:The Jossey-Bass nonprofit sector series
 

URL vers cette unité de description

URL:https://davel.vd.ch/detail.aspx?ID=1276792
 

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